världen väntar på dig. på dig.

 jag har insett att jag är en lynnig bloggare.
jag kan bara skriva när den där "skrivarkänslan" kickar in. ^^


usch, va förkyld jag är. helt nysig och seg i skallen. har gått med en nys i vänstra näsborren,
i know; men jag känner verkligen att den är i den vänstra xD, heeela  dagen. helt sjukt, den vill inte under några omständigheter komma ut. störigt.

haha, ni skulle se Smulan nu, hon ligger framför mitt tagentbord och sussar sött. I totally love animals, när jag blir vuxen vill jag bo i USA på typ en herrgård med minst 3 katter, ett par hundar, åtminstone en häst och höns ^^ fast nej, inte höns. jag gillar inte höns, dom håller alltid på och ska picka på mig. don't like bords that much. x)

huset ska vara sådär stort med maaassssa rum. massvis med trappor och hemliga gångar.
i'm a sucker for that kind of stuff. If i could, I would of gone back to 1850 or something.
I adore the dresses and the way everything was. but ofc, if i've would of wounded up there I
would of been poor as hell with my luck xD haha!


tror att jag ska bege mig till biblis igen. ska kolla om det finns några böcker jag inte läst av Meg Cabot xD

zenare; HERREGUD! Tror ni inte, att när jag väl är på biblioteket och står mitt emot bibliotikarien och ska låna min bok, DÅ PASSAR DET SIG FÖR DEN JÄVLA NYSEN ATT KOMMA!
- shit, tänker jag. kan ju inte nysa damen rakt upp i ansiktet och håller andan tills jag blir blå i fejjan.
gud så irriterande. säkert kommer den här nysen hänga över mig resten av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0