fredag ~

yo yo yo yo yo!

ärligt talat har jag haft THE BEST DAY! AGAIN!
är så jädrans lycklig :D :D oh, oh, alltså då, idag har jag varit i staden k och handlat saker x)
för och främst saras present för gullungen fyller år nästa vecka. på alla hjärtans dag, sött va?! :D
helt otroligt nog fyller saras, potentiella, ultimata pojkvän också år då. isane ^^ :)
(jag hoppas verkligen att jag inte skrev "potentiella" fel, och att alla tror att jag menade
något med potens. vilket jag inte heller vet hur man stavar.. xD)

haha, allafall. uhm, till mig själv köpte jag;
svarta benvärmare till dansen
(och till vardags förstås x), nätstrumpor (till dansen,
inte till vardags. .. lr (?) x),
en grå långärmad tröja; baotafin!:D,
ett par öronhängen och 4 klämmor ^^

sara kom precis och ska sova här :D värsta trevliga! nea ansluter också sig snart och ska vi ha girls night in <)

pratade med mamma om dh innan och jag får nog! :)
ser sjukt mkt fram emot det :D kul att träffa jack också :D ^^

au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0