'elloe, (jag vet jag kopierar^^)

wawaw, är hos min syster i göteborg nu :D det är suuuuperfint i i hennes rum :D
hon delar lägenhet med en annan tjej och här luktar bara gott te xD knasigt, men mysigt ^^ :)

tåget var lite läskigt för när jag skulle hitta min plats så satt en fransyska där med sin dotter.

jag; hrm, ursäkta men jag tror du sitter på min plats. (tror?! icke, jag är säker men man är väl en artig flicka xD)
fransyskan; oui, men min dotter, elle, satt framför moi. et, jag, vi, tänkte att hon kunde sitta brevid moi. - typ så var det xD
jag; ööööh. (här är jag väldigt förvirrad pga den knasiga fransk-svenskan xD) visst!
fransyskan; MERCI!
jag; sure. : O (helt nervös)
sätter mig framför, brevid en reserverad blondin med världens största väska i famnen som knapprar på sin mobil. blondinen alltså, inte väskan.
jag; eh hej. 
tjejen; heeeeeeej.
jag; (känner mig dum.) hottar upp min väska där uppe och erbjuder snällt "ska jag ta upp din väska också?"
tjejen; nej, mja, det går bra såhär, nja. jo, nej. ja. men okej, aa det kan du göra. (jösses vilken beslutstagande person. xD)

jag sätter mig ner, uppskakad xD (jag åker inte tåg så ofta, även om jag gillar det. (tills nu x)) 

anyways, susanna väntade på mig vid stationen och vi traskade hem till henne á la stavgång/pensionärsstil. xD mkt jobbigt. x) sen handlade vi och nu har vi käkat och kollat på ett House avsnitt ^^
vi ska nog sussa snart, =)


mitt andra gbgbesök har hitintills gått bra. föutom det där med fransyskan,
men det var fortfarande i hässleholm så jag räknar inte det :D

shoo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0