don't want to see your face, you better disappear.

Ja, jag blev lite förvirrad när jag inte kunde komma in här och skriva. x)
men nu är allt bra och jag är superduper glad. eller kanske inte glad, men jag mår bra.
är lycklig och tro mig jag suger åt mig så mycket jag kan! man vet aldrig om det försvinner :)

sitter och längtar till sommaren. skolavslutning, lov, bulgarien och sen allmän sommar yra! :D
ärligt talat vet jag inte varför jag är så glad, :S känns bara så bra i magen =) har massa bra musik, mina vänner är de bästa man kan ha, mitt rum är snorfint och jag älskar min nya, lurviga matta :D

det enda jag stör mig på är att jag måste se en viss snubbe i skolan varje dag. (lovet var så nedrans skönt för jag slapp se hans äckliga nuna varje dag. can't believe I used to like him) ingen nämnd och ingen klämd.
han är dock den enda mannen med PMS jag vet. helt sjukt. väx upp liksom, enough with the nastiness. *slår på honom lite*

OCH! jag är helt hooked på Robin Hood som går på söndagarna! XD Snubben som spelar honom, Jonas Armstrong, är obehagligt snygg. haha, jag vet, klassisk tonårsgrej men han är väldigt söt och serien är bra :) ska nog köpa den ^^ haha, fast med vilka pengar då?
har hjälpt mamma att möblera om idag och så. vi har beställt matbord och åtta stolar ^^ och en *gavel fast där uppe vid huvudet* till mammas och b:s nya säng. dom har flyttat in i sussis gamla rum :)
käkade chicken nuggets, ris och sötsur sås. promenerade sen med madre och efter det planerade jag vad vi ska ha på vår trädgård.

följande;
1. Balja xx
2. Hus med bastu och dusch å sånt. x
3. Swimmingpool x
4. Garage xxx
5.Veranda xxx
6.Studsmatta x

(antal x = hur stora chanserna är att det kommer att hända. xxx = oh yes. we're actually planning. xx = maybe maybe, in a distant future. x = yeah, keep on dreaming dude.)

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0